Keď sa rozhodneš tovar vymeniť
V žiadnom prípade nie je našou snahou komplikovať proces výmeny tovaru. Skôr naopak. Preto sme prišli s touto ponukou:
Obdobie na bezdôvodné vrátenie, resp. výmenu tovaru stanovené zákonom je 7 dní. My Vám však poskytneme nadštandardných 30 dní. Aj toto je dôkaz, že to s bezpečným nákupom a dôverou myslíme vážne. Jednoducho chceme, aby ste náš tovar milovali.
Ak Vám tovar nevyhovuje a radi by ste ho vymenili za nový, smelo do toho.
- Po vytlačení vyplňte jednoduchý „reklamačný formulár“ (umiestnený na konci tejto stránky) a odošlite nám ho spolu s tovarom
- Alebo vyplňte "on-line reklamačný formulár", odošlite nám ho a následne pošlite tovar na našu adresu: Slavomír Spiegelhalter, Nilas s.r.o., Tajovského 2600/8, 058 01 Poprad
Po obdŕžaní zásielky Vás budeme ihneď kontaktovať. Vašou úlohou bude vybrať si ten správny produkt, ktorý Vám zašleme ZDARMA (bez poštovných poplatkov) na dodaciu adresu. Podľa konečnej hodnoty nového produktu Vám bude vypočítaný doplatok, resp. vrátený rozdiel.
Malé upozornenie: Takto menený tovar nesmie byť použitý, poškodený ani inak znehodnotený. V takomto prípade nebude možné tovar vymeniť.
Rozhodla som sa tovar vymeniť za nový:
|
Príloha | Veľkosť |
---|---|
reklamačný formulár pre tlač.pdf | 44.65 KB |